Konsulent-hub

INGEN KAN ALT
ALLE KAN NOGET
SAMMEN KAN VI DET HELE

Konsulent-hub - fremtidens måde at arbejde sammen på

I UpNext tror vi på, at vi er stærkest sammen. Det er vores grundfilosofi, at vi når længere og kan give større værdi, når vi arbejder sammen i strategiske alliancer, der synergetisk interagerer med hinanden. Det er vores overbevisning, at vores kunder vil opleve et mere fleksibelt og konkurrencedygtigt udbud af produkter, ydelser og viden. 

Sammen når vi længere

Det er derfor, vi har skabt UpNext som et konsortium af selvstændige konsulenter. En hub af passionerede ildsjæle, der henter vores identitet i at være en organisk organisation med personlig forankring og fleksibilitet som forudsætninger for løsningen af vores opgaver.

Vi har en projektløsnings-organiseringsstruktur, hvor vi tilknytter en konsulent eller et team af konsulenter med netop de kompetencer og den entusiasme, der matchers projektets karakter. 

Det er en vigtig pointe, at vores konsulenter ser sig selv som en virksomhed, der er parat til forandringer og nye relationer i et sundt og innovativt miljø. Og som tror på, at fremtidens virksomhed skabes i dag gennem det holistisk resultatorienterede lederskab. 

Hvordan bliver du en del af vores konsulent-hub? 

Udover at nikke genkendende til vores værdier og et ønske om at ’hubbe’ sammen med de rigtige kan du få nærmere oplysninger om, hvorfor et samarbejde med UpNext vil være en fordelagtig løsning for dig ved at kontakte Conny Ericon Andersen på conny@upnext.dk eller 40 19 19 64. 

Her kan du også få at vide mere om, hvordan vores samarbejde fungerer i praksis, pris og royaltyfordeling. 

Læs mere Om UpNext, vores værdier og integritetspolitik 

I UpNext tror vi på, at vi er stærkest sammen 

Dit udbytte

Hvorfor være en del af konsulent-hubben? 

Et samarbejde med UpNext henvender sig primært til beslutningstagere i små og mellemstore virksomheder og det offentlige. Samarbejdet giver din virksomhed en række åbenlyse fordele: 

  • Flere sælgere af dine produkter/ydelser og dermed øget salg. 
  • Færre udgifter til leverandører. 
  • Sparring, effektivisering og kompetenceudvikling med udnyttelse af hinandens viden, ressourcer og kompetencer. 
  • Større kendskab til dine samarbejdspartnere og kunder, der gør det nemmere at skræddersy tilbud. 
  • Præsentation af dig og link til din virksomhed på www.upnext.dk. 
  • Mulighed for fælles markedsføring, brochuremateriale, sponsorater, deltagelse på konferencer mv. 
  • Bedre aftaler på for eksempel konference- og arrangementsfaciliteter. 
  • Mulighed for fælles merchandise til fordelagtige priser.

Organisering i hubben

Alle selvstændige i konsulent-hubben fungerer både som sælger og udfører af de samlede ydelser

 

UpNext fungerer som overordnet administrator og koordinator. 

 UpNext står blandt andet for 

  • overordnet organisering og administration 
  • administrative opgaver i forbindelse med valg af konsulent, herunder henvendelser til/fra potentielle samarbejdspartnere samt møder og kontraktindgåelse 
  • markedsføring af konsulenter i fælles brochure og på www.upnext.dk  
  • opfølgning og evaluering med kunder og konsulenter efter udførelse af opgave 
  • koordinering af erfaringsmøder, hvor konsulenterne har mulighed for at lære hinandens produkter og kompetencer bedre at kende samt at netværke og at udveksle erfaringer og ideer. 

Bliv en del af vores konsulent-hub

For nærmere oplysninger om, hvordan hubben fungerer i praksis, pris og royaltyfordeling, samt nærmere detaljer om,

hvorfor et samarbejde med UpNext vil være en fordelagtig løsning for dig,

kontakt Conny Ericon Andersen på conny@upnext.dk eller 40 19 19 64. 

Indkøbskurv